Przejdź do treści

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce cookie.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

Kształtowanie kompetencji językowych i komunikacyjnych dzieci z doświadczeniem migracji

18-05-2021 Oświata Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Bielsku-Białej
Z dumą prezentujemy naszą wspólną publikację z Akademią Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej. W publikacji znalazły się artykuły pracowników naukowych ATH, nauczycieli konsultantów BBODN, pracowników Zespołu Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych w Bielsku- Białej, Regionalnego Ośrodka Metodyczno-Edukacyjnego Metis w Katowicach oraz nauczycieli praktyków z naszego miasta!
Jesteśmy dumni tym bardziej, że publikacja ukazała się w Śląskiej Bibliotece Cyfrowej!

Zachęcamy do lektury:)


Zapraszamy do obejrzenia filmowych zapowiedzi rozdziałów naszej publikacji oraz do lektury pełnego tekstu:

Ewa Babiarz, Anna Dzięgiel: "Kształtowanie kompetencji językowych i komunikacyjnych dzieci z doświadczeniem migracji jako wyzwanie edukacyjne"


Lidia Adamczyk-Jóskow: "Wspomaganie pedagogów szkolnych w procesie kształtowania kreatywności u uczniów − przykładowe efekty wdrożeń"


Magdalena Michałowska, Anna Ratomska, Halina Jurszczyk: "Kształtowanie kompetencji matematycznych w edukacji wczesnoszkolnej. Wybrane metody i techniki pracy aktywizujące i motywujące dzieci do uczenia się matematyki"


Monika Wisła, Anna Twardawa: "Kompetencje cyfrowe nauczyciela. Z doświadczeń nauczycieli w wykorzystywaniu przykładowych aplikacji w edukacji zdalnej w czasie pandemii"


Teresa Migdał-Baran: „Kodowanie na dywanie” a poznawanie przez dzieci w wieku przedszkolnym kodów i sposobów kodowania jako wprowadzenie do programowania