Przejdź do treści

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce cookie.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

Roboty w SP 37 w kl. I - VIIII

16-06-2021 Oświata Szkoła Podstawowa nr 37 im. Gen. Mariusza Zaruskiego w Bielsku-Białej
Obraz OpenClipart-Vectors z Pixabay

W naszej szkole klasy I - VIII miały okazję zapoznać się z różnymi robotami. Dzieci tworzyły i testowały  programy.

Ozobot - to mały robocik do nauki programowania. Dzieci mogły programować Ozoboty na różne sposoby - od rysowania kolorowych linii na kartce papieru po których poruszać się będzie robot, przez układanie kolorowych bloczków w programie Ozoblockly.

WeDo 2.0 - zestaw klocków Lego do robotyki, można je ożywić przez intuicyjne programowanie metodą "przeciągnij i upuść" za pomocą specjalnej aplikacji lub dodatku do Scratcha.

Robot Evolution - zabawkę można po zbudowaniu zaprogramować w specjalnej aplikacji, oraz sterować nią w czasie rzeczywistym.

Codey Rocky - to inteligentny robot z różnymi czujnikami. Może być programowany w Scratch 3.0 czy Python. My wykorzystaliśmy aplikację online - kodowanie blokowe oparte na Scratch - link do aplikacji.

MBot (roboty pozyskane w projekcie CMI) - podobnie jak Codey Rocky może być programowany za pomocą aplikacji.

LEGO Mindstorms EV3 (roboty otrzymane w ramach projektu obywatelskiego "Młodzi  Łowcy Androidów") - sterowane za pomocą aplikacji lub tekstowego języka programowania.

Klasy I - III


Klasy IV - VIII