Przejdź do treści

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce cookie.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

KURS NA TEMAT WYPALENIA ZAWODOWEGO W RAMACH PROJEKTU ERASMUS+

19-02-2024 Oświata VI Liceum Ogólnokształcące w Bielsku-Białej

Od 3 do 10 lutego 4 nauczycielki VI Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku-Białej wraz z 5 innymi nauczycielami z Chorwacji oraz Grecji wzięli udział w kursie na temat wypalenia zawodowego w centrum szkoleniowym iDevelop w Sewilli w ramach trwającego w naszej szkole projektu Erasmus+.

Trwający pięć dni kurs, oprócz tradycyjnej części teoretycznej, składał się również z szeregu nowatorskich zajęć praktycznych.

Główna osoba prowadząca kurs, pani Roberta Viviani, do współpracy zaprosiła również instruktora jogi oraz specjalistkę zajmującą się refleksoterapią.

Połączenie solidnej dawki wiedzy teoretycznej oraz ćwiczeń praktycznych, w opinii uczestniczek kursu, stanowiło optymalną formę przekazania niezbędnych informacji oraz umiejętności na temat treningu uważności uwagi, tzw. mindfulness.

Uczestniczki kursu będą dzielić się zdobytą wiedzą oraz propagować nabyte metody walki ze stresem w ramach zaplanowanej prezentacji dla całej rady pedagogicznej.

Dlatego też mamy nadzieję, że zdobyte na kursie wiedza oraz nowe umiejętności radzenia sobie ze stresem związanym z aktywnością zawodową przyczynią się do lepszego funkcjonowania nie tylko uczestniczek kursu ale również całej społeczności szkolnej.