Przejdź do treści

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce cookie.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

II Silesian CyberHackathon 2024

08-04-2024 Oświata Zespół Szkól Technicznych i Handlowych im. Franciszka Kępki w Bielsku-Białej

W piątek 5 kwietnia 2024 r., uczniowie klasy 3 dt o profilu Technik Informatyk zajęli III miejsce podczas II Silesian CyberHackathon 2024, organizowanego przez Politechnikę Śląską w Gliwicach.

Zespół Mapa Enjoyers w składzie uczniowskim Bogdan LukinPiotr ŁyczkoJakub Mateja i Emil Loranc pod opieką Pani Joanny Jero, po zapoznaniu się z kategoriami i tematami zadań konkursowych, wybrali temat: „Aplikacja wspierająca ekologiczne i zrównoważone życie w miastach”.

Na stworzenie planu pracy, projektu programu, prezentacji – zespoły miały 7 godzin. Plan projektu cały czas ulegał zmianie, dzięki coraz to nowszym pomysłom i inspiracjom. W końcu udało się stworzyć logo teamu, grafikę niezbędną w projekcie, stronę internetową zawierającą najważniejsze zagadnienia dotyczące ekologii i ochrony środowiska oraz grę dydaktyczną dotyczącą dbania o nasze środowisko.

Jury na bieżąco obserwowało zmagania drużyn, ale dopiero efekt końcowy prac oraz ich prezentacja pozwoliła wyłonić zwycięzcę.

Mamy nadzieję, że ten sukces będzie dla Was inspiracją do dalszej pracy i rozwoju. Życzymy dalszych osiągnięć w kolejnych wyzwaniach i projektach!

Niech ten sukces będzie motywacją do kontynuowania Waszej pasji i rozwoju. 

Jeszcze raz GRATULUJEMY!